$quickAccessArticleTitle
English
Persian
منو اصلی
صفحه اصلی
درباره دانشکده
معرفی دانشکده
ریاست دانشکده
کارمندان
سخنرانی ها
فرم ها و آیین نامه ها
افراد
اعضای هیأت علمی
اساتید مدعو
اساتید بازنشسته
معاونت ها و ادارات
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت اجرایی و پشتیبانی
اداره امور عمومی
گروه های آموزشی
بخش ریاضی کاربردی
بخش ریاضی محض
بخش آموزش ریاضی
بخش علوم کامپیوتر
بخش آمار
امکانات آموزشی
مرکز رایانه
سالن های مطالعه
مرکز پژوهشی ماهانی
دروس دانشکده
دروس ارائه شده
فرمها
افراد
اعضای هیأت علمی
افراد
اعضای هیأت علمی
اساتید مدعو
اساتید بازنشسته
اعضای هیات علمی
ابوالفضل رفیع پور
ابوالفضل رفیع پور
(EN Page)
دانشیار
بخش آموزش ریاضی
شماره تماس: 31322451
اتاق: -
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
مقالات
فرهاد کاظمی, ابوالفضل رفیع پور ،Developing a Scale to Measure Content Knowledge and Pedagogy Content Knowledge of In-Service Elementary Teachers on Fractions ،International Journal of Science and Mathematics Education ،شماره 15 ،1395 ، ،
ابوالفضل رفیع پور ،درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی ،فرهنگ و اندیشه ریاضی ،شماره 35 ،1395 ،صفحات 159 تا 183 ،
افسانه مراد علی زاده, ابوالفضل رفیع پور ،نقش متقابل ریاضیات و فرهنگ ،ترویج علم ،شماره 7 ،1395 ،صفحات 7 تا 22 ،
نوشین فرامرزپور دارزینی, ابوالفضل رفیع پور, مسعود حسین چاری ،بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی ،اندازه گیری تربیتی ،شماره 6 ،1394 ،صفحات 173 تا 188 ،
ابوالفضل رفیع پور ،برنامه درسی جبر ،دانشنامه ایرانی برنامه درسی ،شماره 3 ،1394 ،صفحات 1 تا 7 ،
ابوالفضل رفیع پور ،ظرفیت های بالقوه و موانع استفاده از رویکرد کاربرد و مدل سازی در آموزش ریاضی دانشگاهی ،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ،شماره 6 ،1394 ،صفحات 173 تا 198 ،
ابوالفضل رفیع پور ،بررسی نقش نوع مدرسه در استدلال تناسبی دانش آموزان ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 11 ،1393 ،صفحات 24 تا 33 ،
فاطمه احمدپور مبارکه, محمدرضا فدائی, ابوالفضل رفیع پور ،بررسی رابطه بین باورها و مولفه های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی ،پژوهش در برنامه ریزی درسی ،شماره 9 ،1392 ،صفحات 87 تا 97 ،
ابوالفضل رفیع پور, لیلا جوکار ،بررسی نقش جنسیت و پایه تحصیلی در عملکرد ریاضی دانش آموزان در حل یک مسئله غیر معمولی ،نوآوری های آموزشی ،شماره 12 ،1392 ،صفحات 27 تا 44 ،
ابوالفضل رفیع پور ،خانه های ریاضیات تبیین نقش بی بدیل آن ها در عمومی کردن ریاضیات ،ترویج علم ،شماره 4 ،1392 ،صفحات 59 تا 70 ،
نوشین فرامرزپور دارزینی, ابوالفضل رفیع پور ،قوانین نانوشته در مورد سن کاپیتان چه می گویند . مجل رشد آموزش ریاضی ،رشد آموزش ریاضی ،شماره 30 ،1392 ،صفحات 4 تا 9 ،
حمیده احمدی, ابوالفضل رفیع پور ،ریاضیات و تلفن همراه ،رشد آموزش ریاضی ،شماره 30 ،1392 ،صفحات 16 تا 21 ،
ابوالفضل رفیع پور ،ارایه مدلی برای تحقیق در کلاس درس ریاضی ،فناوری آموزش ،شماره 6 ،1391 ،صفحات 305 تا 315 ،
ابوالفضل رفیع پور, Kaye Stacey, زهرا گویا ،Investigating Grade Nine Textbook Problems for Characteristics Related to Mathematical Literacy ،Mathematics Education Research Journal ،شماره 24 ،1391 ،صفحات 403 تا 421 ،
ابوالفضل رفیع پور ،تحلیل محتوای مسایل کتاب حسابان بر اساس رویکرد مدل سازی ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 6 ،1391 ،صفحات 135 تا 156 ،
فاطمه احمدپور مبارکه, محمدرضا فدائی, ابوالفضل رفیع پور ،باورهای معلمان ریاضی دوره متوسطه نسبت به ریاضی و حل مسئله ریاضی ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 6 ،1391 ،صفحات 203 تا 220 ،
اعظم کریمیان زاده, ابوالفضل رفیع پور ،نادیده گرفتن عقل سلیم در حل مسایل دنیای واقعی ،رشد آموزش ریاضی ،شماره 29 ،1391 ،صفحات 37 تا 44 ،
ابوالفضل رفیع پور, زهرا گویا ،ضرورت و جهت تغییرات آموزشی در برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران از دیدگاه معلمان ریاضی ،نوآوری های آموزشی ،شماره 9 ،1389 ،صفحات 24 تا 33 ،
فریبا فیروزیان, محمدرضا فدائی, ابوالفضل رفیع پور ،بررسی کیفی نقش بازتاب در حل مسئله ریاضی دانشجویان مهندسی ،آموزش مهندسی ایران ،شماره 19 ،1396 ،صفحات 51 تا 70 ،
کاظم عبدالله پور, ابوالفضل رفیع پور ،پدیدارشناسی چرخه مدلسازی دانشآموزان پایه نهم در حل یک مسئله اصیل ،فناوری آموزش ،شماره 11 ،1396 ،صفحات 237 تا 248 ،
افسانه مرادعلی زاده, ابوالفضل رفیع پور ،ریاضیات قومی مطالعه قومنگاری فرشبافان کرمانی ،تعلیم و تربیت ،شماره 33 ،1396 ،صفحات 35 تا 54 ،
ابوالفضل رفیع پور ،The Gap between Theory and Action through a Model for Classroom Inquiry ،ENVIRONMENTAL AND ECOLOGICAL STATISTICS ،شماره 1 ،1396 ،صفحات 185 تا 192 ،
فرهاد کاظمی, ابوالفضل رفیع پور ،Developing a scale to meaure CK and PCK of In-Service Elementary Teachers on Fractions ،International Journal of Science and Mathematics Education ،شماره 16 ،1396 ،صفحات 737 تا 757 ،
فاطمه احمدپور مبارکه, محمدرضا فدائی, ابوالفضل رفیع پور ،لزوم بازانذیشی در هحتوای کتاب های درسی ریاضی پایه هفتن و هشتن از هنظر استذلال و اثبات ،مطالعات برنامه درسی ،شماره 12 ،1396 ،صفحات 59 تا 84 ،
ابوالفضل رفیع پور, نوشین فرامرزپور دارزینی ،درک بنی از قواعد و پاسخ ها در ریاضیات مبتنی بر آموزش تجویزی فردی ،فرهنگ و اندیشه ریاضی ،شماره 35 ،1395 ،صفحات 159 تا 183 ،
بتول زندی, ابوالفضل رفیع پور ،استفاده از رویکرد انتقادی در حل یک مسئله مدل سازی ،رشد آموزش ریاضی ،شماره 34 ،1395 ،صفحات 6 تا 11 ،
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
نقش
تاریخ دفاع
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
فاطمه رنجبر
تعیین میزان خلاقیت در کتاب های ریاضی متوسطه اول
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1399/06/30
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
سیدمحمد پاکزادمقدم
بررسی تعامل اعمال شناختی و فرا شناختی دانش آموزان سال سوم ریاضی، در حین مسئله ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1394/10/27
محمدمهدی دری
بدفهمی های اعداد گویا در پایه های مختلف تحصیلی: گرایش به اعداد طبیعی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1395/04/29
ریحانه مولایی
جایگاه مدلسازی و کاربردها در کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/10/22
معصومه فدایی
بررسی میزان اثر بخشی نرم افزار حبوجبرا در آموزش مبحث تابع
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1391/11/07
طاهره پوربهاالدینی زرندی
تحلیل محتوای فصل های مربوط به مشتق، انتگرال و کاربردهای آن ها در درس ریاضی عمومی یک
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1393/10/08
فاطمه محمدزمانی افشار
درس پژوهی: آموزش اثبات و استدلال در بستر فناوری های دیجیتال
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
ایمان شمس الدینی
بررسی توانایی معلمان ریاضی در نوشتن درس های آماری به کمک داده های جهان واقعی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1393/06/09
مریم اسمعیلی طرزی
ساخت مدل پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه هشتم ایرانی با استفاده از داده های تیمز2011
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1392/08/15
فرهاد کاظمی
دانش(دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوا) معلمان مدارس ابتدایی در موضوع کسرها و تاثیر آن بر توانایی حل مسئله دانش آموزان
دکتری
استاد راهنما
1396/05/22
ارزوالسادات ملکی
مقایسه نگرش دانشجویان دختر و پسر نسبت به درس آمار
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
عباس اقتداری
تاثیر تصاویر و هشدار بر حل واقع بینانه مسائل کلامی توسط دانش آموزان پایه هفتم
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
صدیقه افشاری پور
طراحی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر فرهنگ ایران اسلامی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/10/29
فاطمه رنجبر
تعیین میزان خلاقیت در کتاب های ریاضی متوسطه اول
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1399/06/30
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
فاطمه محمدزمانی افشار
درس پژوهی: آموزش اثبات و استدلال در بستر فناوری های دیجیتال
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
منیره فرزند
بررسی توانایی دانش آموزان در طرح مسئله ریاضی ورابطه آن با خلاقیت و دانش ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1391/11/08
بتول زندی گوهرریزی
عوامل موثر برپیشرفت ریاضی دانش آموزان ایرانی پایه هشتم با توجه به داده های تیمز 2011
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1393/10/07
نوشین فرامرزپور دارزینی
مطالعه ی باورهای معلمان ریاضی و دانش آموزان در مورد نقش جنسیت در ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1393/01/24
ارزوالسادات ملکی
مقایسه نگرش دانشجویان دختر و پسر نسبت به درس آمار
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
رضا مسعودی پور
تاثیراصالت مسائل کلامی هندسی، روی انگیزش، نگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1394/06/18
مریم رحمانی نعیم ابادی
کنکاشی بر عواطف و عملکرد دانش¬آموزان در فرایند طرح مسئله
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/10/22
فاطمه رنجبر
تاثیر تدریس ریاضی مبتنی بر تکنیک های خلاقیت بر تغییر نگرش دانش آموزان به ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
کاظم عبداله پورچناری
مطالعه سطوح شایستگی مدل سازی دانش آموزان سال اول و دوم دبیرستان مناطق شهری و روستایی استان کرمان
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1391/05/11
جلال حسین زاده جوری
تصورات دانشجومعلمان ریاضیات از اثبات: روابط بین تصورات اثبات، باورها و تجربیات کلاس درس
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1396/01/26
فاطمه رنجبر
تاثیر تدریس ریاضی مبتنی بر تکنیک های خلاقیت بر تغییر نگرش دانش آموزان به ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
آسیه عبدالهی
فرصت های یادگیری استدلال در توضیحات معلمان
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
1391/11/08
فاطمه رنجبر
تاثیر تدریس ریاضی مبتنی بر تکنیک های خلاقیت بر تغییر نگرش دانش آموزان به ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
نجمه خصالی اقطاعی
بررسی تاأثیر کلاس درس معکوس بر یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر پایه هفتم
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1396/06/25
فاطمه احمدپورمبارکه
-
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
روح اله دامیده
-
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
فاطمه احمدپور مبارکه
بررسی فراینداثبات و استدلال در دوساله نخست دوره متوسطه اول
دکتری
استاد مشاور
1397/06/24
سیده بنت الهداء تهامی پور
شناسایی مکانیسم های تغییردر تدریس معلم در فرایند درس پژوهی به عنوان شیوه ای برای توسعه حرفه ای معلمان
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1392/06/27
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
فاطمه رنجبر
تاثیر تدریس ریاضی مبتنی بر تکنیک های خلاقیت بر تغییر نگرش دانش آموزان به ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
افسانه مراد علی زاده
مطالعه قوم نگاری فرش بافان کرمانی: ایده هایی برای برنامه درسی ریاضی مدرسه ای
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1393/06/09
فاطمه دری
سنجش نگرش معلمان ابتدایی نسبت به درس ریاضی و رابطه ی آن با جنسیت، تحصیلات و شرایط محیط کار
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1399/06/26
فاطمه رنجبر
تاثیر تدریس ریاضی مبتنی بر تکنیک های خلاقیت بر تغییر نگرش دانش آموزان به ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
موسی الرضا امانی نظرلو
چالش های دانش آموزان دو زبانه در حل مسائل کلامی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/04/30
مهدیه سعیدی رشک علیا
بررسی میزان انگیزه و خودکارآمدی دانش آموزان دوره متوسطه در حل انواع مسائل ریاضی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/10/29
ایوب توکلی اسفیجی
آموزش ریاضی واقعیت مدار در دوره متوسطه اول از منظر معلمان و کتاب درسی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1398/10/21
مجید کارگریان مروستی
توسعهی دانش حرفهای معلمان ریاضی دوره متوسطه اول با اقدام پژوهی از طریق تعامل و نحوهی برخورد با بدفهمیهای دانش آموزان
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
خاطره الهامی
مداخله مبتنی بر ویدئو در آموزش ریاضی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در دوره ابتدایی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
شهلا خواجه حیدری
درس پژوهی مبتنی بر ساخت وسازگرایی در فضای مجازی
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
--------
مهدی ضیائی رستم زاده
-
کارشناسی ارشد
استاد مشاور
--------
اعظم کریمیان زاده
ساختن مفهوم عدد اعشاری با رویکرد آموزش ریاضیات واقعیت مدار از طریق انجام فعالیتهای اندازه گیری
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1393/10/29
فریبا جعفری
رابطه علی اضطراب و نگرش ریاضی با مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر پایه دهم
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1394/10/27
مریم محسنی باب عبدانی
ساخت مفهوم تابع توسط دانش آموزان پایه نهم، با رویکرد آموزش ریاضی واقعیت مدار
کارشناسی ارشد
استاد راهنما
1394/06/18
فریبا فیروزیان
بررسی نقش فراشناخت در عملکرد حل مساله ریاضی دانشجویان سال اول مهندسی
دکتری
استاد مشاور
1396/05/08
نام درس
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
تکنولوژی و آموزش ریاضی
4059028
2
01
1399/10/17 (17:30 - 19:30)
ترم اول 1399
اصول آموزش ریاضی
4059001
3
01
1399/11/05 (09:30 - 11:30)
ترم اول 1399
مدل سازی ریاضی
4059025
2
01
1399/10/13 (17:30 - 19:30)
ترم اول 1399
سمینار
4059020
2
02
نامشخص
ترم اول 1399
مبانی روش های تحقیقات آموزشی
4059023
3
01
| هرهفته یک شنبه (07:30 - 08:30)
1399/04/19 (07:30 - 09:30)
ترم دوم 1398
سمینار
4059020
2
01
نامشخص
ترم دوم 1398
اصول آموزش ریاضی
4059001
3
01
| هرهفته یک شنبه (10:30 - 11:30)
1398/10/21 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
مبانی روش های تحقیقات آموزشی
4059023
3
01
1398/10/24 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
مدل سازی ریاضی
4059025
2
01
1398/10/16 (13:30 - 15:30)
ترم اول 1398
سمینار
4059020
2
01
نامشخص
ترم اول 1398
نمایش 10 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین